Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Amir Farhan a.k.a Obama Penipu Besar ! =D
Wednesday 1 February 2012 • 23:23 • 0 comments
Assalamualaikum,
Aku nak citer sikit pasal amir farhan  (budak classmate aku) *ngah geram nieyh*
sebenarnye nak update pasal dye nie punye hal nak pindah kolah..
kelmarin budak nieyh mesej aku, ade bende penting nak cakap ,
aku takde kedyt lak nak col dye, so aku hantar lah , Hi,Please Call Me Back !!
Itu menandakan yang aku takde kedyt .. haha kesian dye lak yang aku suoh col,
Pastuh , aku tunggu gak ar, dye col ke x?da lama lepastuh , mcm xnak col je.. xpelah , aku
pon naek atas katil , baru je nak terlelap , dengarlah deringan telefonku yg *mengasyikkan*
Nama tertera Amir Farhan .. aku angkat lah..

Obama(amirfarhan):Hello!
Aku:Hello, ha.. nape ?Ape yang penting sangat ?
Obama(amirfarhan):Aku pindah kolah weyh,kat Perak!Esok lastday aku kat kk !
Aku : Hah, ko pindah k ?

Sampai situ jelah perbulan akua un dye .. sbb kedyt dye pon ngah *nazak*
Hmmph, hesh sedeyh betol lah ..sume nak pindah .. gedik betol lah..
Lantak lah ko , suke hati ko lah nak pindah ke x? hesh
Pastuh semalam , datang kolah cakap lah kat dye ,

Aku:Hoi, betol k? ko nak pindah ?
Obama(amirfarhan):Ya, ko pikir muke aku nieyh muka tipu? aku pindah Perak..
Aku:Gediklah ko nie , men pindah2 lak.. 
Obama(amirfarhan):Takde, doeh! aku ade buat hal kat kolah jalan kebun . aku bunuh c.gu..
Aku:Hah!Ko bunuh c.gu .. sakai gyle doeh..
Obama(amirfarhan):Hmm, sebab tulah aku kene pindah..


Hesh, budaknieyh.. harituh bukan maen lagi buat group at fb, bukan men sedeyh lagi bile ade classmate
nak pindah , dye yang mlarang org,skang nieyh dye lak gedik2 nak pindah ...*ngahbengangnieyh*
Aku un Nuurish bengang gyle ngan budak nieyh .. Ergghhh!Pastuh , time lepas rehat dye belanja ar 1 class
tu biskut captain munch (dibeli dikoperasi sekolah) konon ar nak buat baik time hari last dye tu kat kolah,
anyway,tanx amir farhan..huhu .. sedeyh gak ar harituh..hmmph , nak buat cam ne bukannye boleyh dilarang pon..malam tuh , dye kasi mesej:

Amir Farhan :hye,im farhan just want to mintak maaf..kalau ada buat korang bengang dengan aku or perangai
annoying aku..ada masa kite jumpe lagi k..bye love my friends so much ..-obama-

Punyelah aku simpan masej to kat draft (kenangan)

Hmm, its time to citer pasal hari ni lak , hari yang paling best gyle kene tipu,Umm, pagi2 tuh aku bangun teringat ingat kat paan *sunyilah kelas hari nieyh*hmmph sedeyh tol.. gi kolah dok kat t.phimpunan .. dengar jap c.gu mmbebel..tengah2 aku tunggu kelas aku nak panggil , aku dengar ade orang panggil aku ,
macam familiar je suara dye nieyh.. amirfarhan*shit* dye tak pindah ..Ya Allah,geram aku, rase macam nak lempang je laju2 time tuh kat dye ..Ko pikr nierancangan Wakenabeb ape???siot gyle ar dye nieyh , siap lambai lagi , buat muke x bersalah lak uhh.. dalam kelas aku amek buku pukul2x dye cukup2x..
akhirnya dendam aku terbalas *hahahhahaa* anyway, aku happy gyle time tuh ,sbb kelas tu tak sunyi sebab ade amirfarhan .. haha .. Yang aku nie pegi percya sngat ckp dye tuh apesal !! hadoyy..Feeling gyle ar ari niey..Besok , Habeslah ko, Amir Farhan ~

This is the best Day *in My Life *
Ok, I nak buat homework ! Bubye ..!


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • HOhoHo HappYNye ^0^
  • I'll Back..
  • Assalamualaikum, Arghh.. tengok x kat atas ade ...
  • nak citer ... nak citer ..
  • Time kaseh Izzah!
  • Sekolah , sekolah ?
  • I'm in Love with Somebody.=)
  • Tahun baru sekolah baru..
  • I'm A New Blogger !

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome