Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Pulau Tioman , I'm Coming ..=D
Thursday 2 February 2012 • 23:42 • 0 comments
Assalamualikum, untunglah kalu jawab ..
Anda nampak gambo diatas .. kalu tak nmpak ade masalah mata lah tuh..
Kalau korang nak tahu , family I tengah gyle mancing skang nieyh, except my mom and I..
Hmm, tonight aku ngan family btolak k Tioman Island , eghh aku langsung x happy..
sebab aku jenbis tak suke keluar malam2 da lah bertolaknye pukul 11pm lak tuh,
sbb adek aku nak tuisyen lagi , hmm so terpaksalah aku kene tunggu adek aku habes tuisyen..
adek yang ke2 aku erggghh excited gyle..

kalau korang nak tahu , ayah ngan ibu , awal gyle pack barang nak pegi sane..
hmmph, kitorang dok sane kat 3 hari 2 malam ... tulah adek aku ngan ayah amek kesempatan tuh untuk .....memancing..
hesssh, bapak borek anak rintik ....motif aku nak pegi sane ..ape lagi shopping lah..
itulah nafsu perempuan haha.. biasa lah th.. kawan aku(nuurish) minx aku belikan keychain kat dorang..
tengoklah kalu rajin , aku belikan ye..

kitorang gy sane , nak snorkelling kat sane ,
huh.. 1st time nieyh aku nak merasa ber-snorkelling .. haha agak gementar
aku nieyh . jenis geli sikit kat dalam ikan.. sebenarnye aku xnak snorkelling nieyh..
dah ayah aku paksa gak .. hesh nak buat camane ..redho jelah*sbnarnyexredha*
adek aku kate kat dalam laut tuh ade ikan pari *stingray*
perggh , lagi lah .. dengar name pon bleyh tegak bulu roma akuh.. adoii..
ayah aku kate , karang jangan mngelupur lak kat dalam laut tu pulak...
aku tak kire sape suruh aku snorkel , suke hati aku lah nak buat ape..

Hmm, aku ngan family aku harituh , pegy shah alam (akuatik)
nak cari snorkel equipment , and swim suit , hmmph...
perghh dalah mahal gyle snorkel equip. dye ... beratus2 duit bapak aku keluar..
hesh, sape lah suruh pegy tioman sangat nieyh... yang kite nieyh tukan ikut jelah...
malam nieyh , jadual aku nak siapkan sume h/w yang c.gu kasi...n pack untuk gy sane karang..

Ok .. bye .. dalam 4 hari nieyh , saya tak update lah blog jawabnye ...
Jangan rindu saya ye blogger.. hehe *missyou* *mmmuah ^0^


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • Amir Farhan a.k.a Obama Penipu Besar ! =D
  • HOhoHo HappYNye ^0^
  • I'll Back..
  • Assalamualaikum, Arghh.. tengok x kat atas ade ...
  • nak citer ... nak citer ..
  • Time kaseh Izzah!
  • Sekolah , sekolah ?
  • I'm in Love with Somebody.=)
  • Tahun baru sekolah baru..
  • I'm A New Blogger !

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome