Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Woooo ... Woooo Balik Kampung ..
Friday 16 March 2012 • 07:21 • 0 comments
/Assalamualaikum/
Ummph , hari nie barulah ade mood nak update bloggie tersayang niey..
Selepas 3 hari becutu di kampung yang ter'indah' nie ha??
Ummph , balik kampung Ganu , sebelah daddy aku , anyway mmg time ari raya , selalu balik kampong belah daddy ,,, sebab kalu balik kampung belah mummy .. bukannnya ade sape pon ... Atuk dah meninggal .. opah dok ngan kitorang satu family sejak atuk meninggal .. cakap tentang atuk nie .. teringat kat atukk .. hari2x aku doakan atuk supaya tenteram berada di alam sane ..Dulu , time Hari Raya selalu jugak balik kampun belah mak kat Perak .. Atuk selalu ajak aku ngan adik aku lagi sorang tuh gy kedai petang lepas Asar ..
Ade lak time tuhh , aku menangis2x ngan adik aku tak nak balik KL , nak tinggal kat kampung .. aq sendiri pon tak tahu kenapa Heshhh ,, mak aku tetap paksa jugak suruh aku balik.. atok aku lak pujuk mak aku
'biarlah, budak nie dok sini kejap sementara waktu nieyyh ... aku ngan adek aku terus berhenti nanges ..hehehe .. akhirnya dpt gak dok kat kampong nie lame2x ..

Best lah jugakk ... Seharituh lepak2x ngan atuk .. setiap petang lepas atuk semayang asar .. kitorang 2 beradik tunggu atok kat tepi bilik kat luar bilik .. haha lepas atuk siap .. atuk bawak kitorang gy kedai ..
Belinya pistol mainan , anak patung n of couse CHOKI - Choki >> Itulah barang yang selalu atuk beli ..Perkara biase ~ Umm,, Time nak dekat raye tu , opah lak buat kuih raya .. kitorang pulun kuih raya tu time opah habis 'bake' .. haha kecik lagi time tuh x puase .. opah buat kuih 'semperit mmg sedap ..HUH .. Rindu kuih opah ,, agak2x bile lah nak merasa semperit tu lagi..HOHO ..

Ummph ,, time balik kampung lah jugak aku clash ngan Mr Double N .. Aku malas nak citer sebab aku dilanda kekecewaan yang teramat sangat ... now , im single^__^ Hummph , aku kene terus chill supaya
nanti xde lah org tanya sangatt , ko ni dah clash ke ?? Erggh , aku mmg x suke kalau ade org nyebok ..
=(

Okeylah , Mummy dah bising =D Bye .. You know I'm still love him ='(


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • Hooorray .... =)
  • Peritnya Hari nie ! ;(
  • Hallluuuu ;)
  • Share some happiness about ME & HIM !
  • Sorry=(
  • Pulau Tioman , I'm Coming ..=D
  • Amir Farhan a.k.a Obama Penipu Besar ! =D
  • HOhoHo HappYNye ^0^
  • I'll Back..
  • Assalamualaikum, Arghh.. tengok x kat atas ade ...

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome