Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
I'm Really Hope That We ...
Monday 23 April 2012 • 02:01 • 0 comments
Assalamualaikum ,
Sudah lame Hidayati x update .. asyik tukar blogskins je ... Edit post nye tak-tak jugak ... Actually , Hidayati memang have no mood at all .. Huh . MARAH BETUL bak kata si Farez Munawan. Hmmph ,,, Farez nie mmg suke kacau aku dalam kelas , kaang2x tuh geram jugak .Sebab die mmg ANNOYING giler2x. Ada satu mase tuh , asal aku letak je kepala aku atas meja kat dalam kelas .. mesti dye kate ; Bangun.. Bangun .. ! Errgh , bising betul lah mamat nie .. Aduiiyh nak tidur sekejap pon x boleyh * Hidayati , kau tidur dalam kelas * . Hesh , bile si  FAREZ tuh tidur xde pulak Hidayati nak kacau dye .. Hmmph . Geramnya , kadang2x tuh memang benci nye dekat budak nieyh . tapi nak buat camne dikatakan SAHABAT.!


Sebenar nya , tajuk utama bukannya lah pasal FarezMunawan nie . Terciter pulak pasal die .Hidayati nak citer pasal sahabat .Sahabat adalah seorang yang kita boleh share antara satu sama lain,Memiliki teman sejati merupakan salah satu kebahagiaan tak terhingga dan sungguh suatu keadaan yang sangat indah. Hidayati ada seorang sahabat yang berjantina lelaki. Die seorang yang ceria , hiperaktif , over , baik , happygolucky but kadang2x suke marah2x .. haha But ape2pon kau adalah yang terbaik. Hidayati x nak sebut nama , Hidayati CENSORED.Hidayati malas nak letak nama . Kalau kau baca , ape yang aku tulis nie adalah daripada hati aku sendiri ;( .  Sekarang dah sebulan 1/2 Hidayati tidak bercakap , dan tidak ditegur ari dye .. Hidayati harituh dah cube call dye , but die letak H/P dye . Ya Allah , Saket nya hati Hidayati . Ujianmu ini aku jalani ia dengan hati yang terbuka . Setiapkali Hidayati solat , mesti Hidayati doa pada Allah supaya hati kau lembut untuk maafkan Hidayati balik . Hidayati selalu mimpi yang kau akan terima aku jadi kawan kau balik . Semalam dah masuk 3 kali . Hidayati pon tak tahu , macam mane kau boleyh masuk dalam mimpi .. Hidayati wish that we being friends again . 


Harituh , Hidayati  x tahan sampai Hidayati peluk Ibu . then Hidayati luahkan ape yg ada dalam isi hati Hidayati . Terimakasih Ibu sebab benarkan Hidayati luahkan isi hati , Along . Ibu bagi nasihat kat Hidayati untuk pujuk die . Jujur , Hidayati takut nak pujuk dye .. Tak tahulah nak pujuk dye macam mane . Hidayati , memang miss gyler2x kat kau .. Tadi kat dalam kelas KAU  balas dendan kat aku ye , dengan membaling bola .. Memang sakit .. kau sengaja kan ?? =( Dua kali kau baling dekat aku .. Aku tahan je lah . dalam hati panas lah jugakkk .. Aku cakap kat Dzurhainim, Yang aku mmg benci kau(yangbalingbola) but , Dzurhainim kate :Alahh , ye lah tuhh .. nanti kau rindu jugak  .  Memang betul cakap kau Dzurhainim , aku akan rindu dye dari semasa ke semasa ! *ayatrempitzbai* Hidayati akan pasrah dengan ape yang Allah beri ujian padaku . Hiayati percaya satu hari nanti , I Reaallly hope Kita AKAN KEMBALI BERSAHABAT SEMULA! Tak tahu lah bile , bile waktunya .. Cume Hidayati doa . Seorang hamba sentiasa berdoa kepada Allah , redha dengan apa yang Allah beri ujian .. 


Hidayati , doakan KAU yang KITA akan berbaik semula macam dulu *wishlist*


Assalamualaikum,<3


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • Histeria ;O *ScaryGiler*
  • BookFair 2012?Pujaan Malaya?
  • Kau Salah , Atau Aku Yang Salah ??!!
  • Woooo ... Woooo Balik Kampung ..
  • Hooorray .... =)
  • Peritnya Hari nie ! ;(
  • Hallluuuu ;)
  • Share some happiness about ME & HIM !
  • Sorry=(
  • Pulau Tioman , I'm Coming ..=D

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome