Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Exam Mid Year ;)
Thursday 10 May 2012 • 00:51 • 0 comments

Assalamualaikum , Alhmad. kalau jawab semua ..
Kali nie nak citer dari hati ke hati pulak pasal exam mid year . setelah sekian lama tidak mengupdate blog.
Hari ini dah habes kertas Mathematics . Mathematics mmg membangang kan aku . Hadoiyyai !!!! Paper 2
first-first tadi mmg nak pecah kepala oak aku menjawab ,, carut2x jugak aku kat sini .. hmmph Paper 1 senang
tapi aku buat sendiri lahh , yang sikit2 uhh tanya Aini hahaha Terima Kasih , kawan , oklah . Emm , aku hope
exam kali nie aku ok *harap2 lah* Cikgu tolonglah , saya sudah usaha untuk mid year nie . *penuh harapan*
Semalam cakap kat ibu ,

Aku : Ibu , kalau Along dapat TOP 5 dalam kelas , along nak BB , boleyh ??
Ibu : Ape menatang nye BB tuh ?
Aku : Blackberry lah .. Boleyh ?
Ibu : Hamboooiyhhh , Blacberry , ibu pon pakai Nokia capok !! 
Aku : Alaahhh , boleyhh lah !
Ibu : *tiada sebarang reaksi* -,-

Aku mmang mengharaokan BLACKBERRY nieyh jadi milik aku !! ;(
                                                  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Sebenarnya , dah habes 3 kertas .. Oklah nak citer pasal hari pertama exam : Bahasa Melayu mmg 
membuatkan aku cramp tangan . saket betol menulis karangan , sakit tngan mmerah otak lahi adoii .. Then , esoknya pulak : Bahasa Inggeris hmmph , yang ini memang 'fed up' . dahlah kene essay , perghh .. time2x tulah pulak ade yang kene Histeria balek , ummphh * aku benci time tuh , terpekik terlolong-lolong* B******bodoh punye tuuuuutttttt !!!!  Entah mengapa , aku rase Bahasa Inggeris aku Fail  , Heshh .. dahlah Comprehension nye susah ,, bape kali aku nak baca balik perenggan tu balik . susah time tuh nak Fokus ..Hmmph , bile ingat2 balik , mmg geram je ngan ha.nun.ta.wau (HANTU) tu ... Heshh Tapi yang bestnya semalam , ade yang cikgu aku admire tuh masuk kelas jadi pengawas peperiksaan .. First , aku tengok c.gu nie tak de lah hensem mane pon . tak tahu kenapa boleyh 'ter'suka pulak kot kat dye haha *gediknye aku* Baru aku tahu cikgu tuh nama dye Cikgu Aizat  ! Ohoho ;) Suke je . Takde lah lebeh2 sangat . Dye masuk kelas aku semalam , mmg happening . Asyik buat lawak je dye .
Aku nak citer sikit . Time tuh :




Niel tanya ape maksud sarcasm , sebenornya time tuhh aku pon taktahu maksudnye ape? Aku dengar je lah ape c.gu tu kasi tahu ape ! Cikgu Aizat tu pon kate lah : merli , tahu tak merli tu ape ? Niel kate lah tak tahu?
C.gu tukate lah : Alaaah , PERLI ! Niel pon kate : Ohhh ! *tanda faham* C.gu tukate lagi : Macam nie , contohlah c.gu kasi , Awak kan 'HENSEM' . Bengong betol cikgu nieyh memerli . Hahaha , lepastuh c.gu tuh pusing belakang , buat *tangan di dada , mata ke atas* Haha , satu kelas gelak tengok cikgu tuh buat reaksi macam tuh . Memang geli hati time tuh . Reaksi tersebut selalu aku buat dengan Dzurhainim and Izzah . Passtuh , Niel buat meka blurr -,- dye memang tak tahu cikgu tuh buat ape kat belakan dye haha ;)
Happening giler ar time tuh , baru aku tahu CikguAizat begitu orang nye ;)




Dah masuk 1 bulan setengah aku tak kawan dengan budak hot AmirFarhan uhh , Al-maklumlah , dah ade kawan yang lagi baik dari aku , aku kan JAHAT !!!!! Aku redha je lah -.-

Hoping the Blacberry Bold  :)


Keylah , Salam Ukhuwwah ;) Assalamualikum xoxo




PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • I'm Really Hope That We ...
  • Histeria ;O *ScaryGiler*
  • BookFair 2012?Pujaan Malaya?
  • Kau Salah , Atau Aku Yang Salah ??!!
  • Woooo ... Woooo Balik Kampung ..
  • Hooorray .... =)
  • Peritnya Hari nie ! ;(
  • Hallluuuu ;)
  • Share some happiness about ME & HIM !
  • Sorry=(

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome