Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Ramadhan Pergi , Syawal Menanti :) (I'm Taken❤)
Wednesday 15 August 2012 • 08:18 • 0 comments
Hollo , Asslamualaikum semua yang membaca .
Hari ini dah 27 Ramadhan kalau ikut kalendar Hijrah lah . Dan pada 15 Ogos saya sudah berpunya . Saya telah di ambil oleh Amyrul Afendy bin (bin ape aku tak tahu lah) atau dikenali sebagai Abio.Nak cerita sikit bagaiman dia propose saya.
Semalam 14Ogos (birthday Teratai) , malam tu aku chat dengan dia .Aku memulakan bicara . Cewahh -.-"
Aku : Asslamualaikum , abio online dekat mana ?
Abio: Online kat rumah lah .
Aku : Ohh , ingatkan online kat CC.
Abio : HAHA:D Ape barang on kat CC.
Aku : Haha . Cantik cover photo abio .
Abio: Hehe,memang lah cantik . tengoklah duduk senelah sape .??
Aku : Ohh perli .


Hehe , orang nye yang sebelah aku tuh (yang pakai baju hitam ), Hensem tak ?? Sape kata dia hensem dia buta . Haha . Sorry sayang . >.< . Walaupun tak hensem tapi sayang comel . Okay lanjutkan cerita .
Aku tanya dia . Lepas dia break dengan budak form 3 tuh dia couple dengan sape lepastu? . Lepas tu dia kata 'Abio tak couple dengan sesape , hidayati nak tak couple dengan Abio ?? ' . Aku terkejut plus gembira yang tak terkira . Punya meloncat aku dalam bilik tak henti-henti . Annoying , right ??Haha , takpe tak ada sape nampak pon --'.Hidayati reply , 'eh, betol ke'?.Bio kata 'Alahai , takkan nak tipu pulak,ni kan bulan puasa, serious ni. nak tak ?'.Aku rasa macam gelabah then aku balas 'besok malam hidayati bg jawapan samada nak atau taknak '. Then , bio mintak nombor telefon. Aku tak kisah sangat . Aku dah terima dah pon sejak dia propose semalam . Muehehe :'3 .
Kiri : Danial Selamat Kanan:Amyrul Afendy


Nak cerita yang hari ini pulak , tadi time exam Perdagangan . Lalu dekat koridor kelas dia sebab nak pergi tandas . Mengintai jugak dia . Heh , hampa tengok dia ngah tidur . Hmmph . Balik pergi tandas , malas nak mengintai kelas dia sebab tahu yang dia tengah tidor .Suddenly ,dengar da jerit nama aku . Hesh , budak ni
orang ngah exam lahh . Slow sikit lah sayang . :'3. Dia cakap : Nak ke tak nak ?? . Aku berfikir . Karang kalau cakap taknak rasa macam terlepas lah pulak . Try dulu lah . Then aku angguk je lah . Hari ini aku bahagia . Crush aku jadi hakmilik aku sekarang .
Haha , crush aku sebenarnya selama ni adalah anda Amyrul Afendy . Saya dah lama terjatuh hati dgn anda .
Hehe . Hope that you will be MINE forever . Really hope that . This is the last time aku couple . Hope that we can till Jannah . InsyaAllah .
STOP , Nak kasi tahu yang 19 / 8 / 2012 . Hari Raya Aidilfitri . Selamat Hari Raya semua warga 4SS5 . 
Maaf kalau aku buat kengkawan buat sakit hati especially Dzurhainim , Izzah , Nuurish , Shirul , Farez , Amir Farhan , Niel Nazryn , Fiezlan , Syamer and my lovely sayang Amyrul Affendy . And jangan lupe korang wish kat aku sebab 19/8 tu birthday aku . Kbai . Assalamualaikum , Selamat Hari Raya .


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • Exam Mid Year ;)
  • I'm Really Hope That We ...
  • Histeria ;O *ScaryGiler*
  • BookFair 2012?Pujaan Malaya?
  • Kau Salah , Atau Aku Yang Salah ??!!
  • Woooo ... Woooo Balik Kampung ..
  • Hooorray .... =)
  • Peritnya Hari nie ! ;(
  • Hallluuuu ;)
  • Share some happiness about ME & HIM !

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome