Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Hello September 2012 ♥
Friday 31 August 2012 • 23:38 • 0 comments
Hello , Assalamualaikum , kepada semua yang baca blog saya . Tak sangka  pageview bulan lepas cecah 1000 lebih .*bangga nie* muehehe :'3 Thanks guys . Tak ada lah aku meroyan kat blog ni sensorang :') . Okay .

Aku nak cerita pasal raya 2012 :)Raya dah nak habes dah baru nak update . Ohh kesah pulak aku . lantak lahh . :) . Raya kalai ni masih lagi beraya di kampung *Terengganu*.Raya ketiga aku dah balik Shah Alam balik :) Raya tahun ni .............. langsung tak best sebab errrrr, aku pon tak tahu sebab apa . Aku rasa macam 'nothing' .Rasa macam 'oh hari ni dah 1st Syawal' -___-" . Tapi satu je yang best sebab HariRaya tu jatuh pada 19/08 *birthday aku* . Hehe:) . Tu jelah yang best tentang raya aku . Duit raya pulak aku dapat sikit giler . RM 90 lebih jer . Ya Allah -.-". Kawan-2 aku semua 300 lebih lahh 500 lebih lahh . * *lantak lahh tak kesah pon* . Emm , malam raya pukul 12 tghmalam tepat . My sayang call . Thanks for the wishes , sayang  . Sampai sekarang tunggu hadiah . Kata nak bagi . Tak bagi-2 pon -..- . Takpelahh . Hadiahkan hati sayang pon dah cukup . *kejiwangan terserlah*.Pastuh time dekat kampung , pukul 1:00 pagi satu rumah kat kampung tuh jerit kat telinga aku kuat-2 , tengah tidur time tuh .Diorang wish birth day kuat2 . Haha , sho shweeett :* mehh. Dah lah baru nak terlelap time tuh .


Raya kelima aku balik kampung Perak pulak . Balik kampung Perak best walaupun tak ramai sedara yang sekepala ngan aku . tapi best sebab ziarah kubur atuk kesayangan . rindu atuk sangat-2 .Dulu kalau time ade atuk dekat kampung satu keluarga mesti balik kampung Perak . Sekarang , atuk dah takde jarang balik sana :'(
Dulu time aku kecik , mak ayah aku tak jaga aku . Aku duduk ngan atuk , opah . Aku dengan adik aku Amirul Sharif (ke-2) dibesarkan oleh atok dengan opah aku .Haiiyohh , rindu lahaii ~ okay tamat dah cerita , kita yang hidup kena teruskan hidup . *AlFatihah untuk arwah*




Tengok gambar atas tuh . Cantik kan . Bukan orang tuh . B.ground kat belakang uhh , cantik kan ? :) .

T
Okay nak cerita pulak pasal result exam aku . UB(2) . Result memang erggh~ . Fedup aku . Okaylah malas nak cerita . Setakat tu jelah . Yang penting result aku teruk . Nombor satu ujian bulanan 2 confirm2 member baik aku Izzah Farhatun Zol . Confirm nye lahh -____- "  Setakat ni dah tiga aku Fail Ujian Bulanan 2 .         -___- "
Kbai , Assalamualaikum . Salam sayang :*                                                                                                
                                                                                                     


                                                                                                 

                                               



















PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • Ramadhan Pergi , Syawal Menanti :) (I'm Taken❤)
  • Exam Mid Year ;)
  • I'm Really Hope That We ...
  • Histeria ;O *ScaryGiler*
  • BookFair 2012?Pujaan Malaya?
  • Kau Salah , Atau Aku Yang Salah ??!!
  • Woooo ... Woooo Balik Kampung ..
  • Hooorray .... =)
  • Peritnya Hari nie ! ;(
  • Hallluuuu ;)

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome