Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Fed Up Lahhh Aku Dengan Kau -____-
Thursday 6 September 2012 • 23:38 • 0 comments
Halllooo-2 , Assalamualaikum .
Hari ni baru lah ada masa sikit nak meng-update blog . Baru lahh ada benda yang nak diceritakan .
Hari ini aku nak merooyan kejap dekat blog aku ni . Sebab aku geram dengan budak sorang ni , eh
silap , 2 orang . Sorang lelaki , sorang perempuan -__-" . *kira boleh couple lah 2 org ni*, iaitu kawan aku sendiri . Yang lelaki uh Niel Narzryn . Sorry lah Niel , Aku malas nak censoredkan nama kau Niel -__-" . Budak dua orang ni kira sekepala lahh , kononnya -.-.

Alkisahnya, aku dengan kawan aku Dzurhainim FAIL dalam sebjek Mathematics . So , semalam budak perempuan sorang ni (N.E.E) mengajak aku , study group sesama .
Tak pasal-2 aku kena tengking dengan kau semalam . Sakai betul . Lantak lah kalau kau baca blog aku , nak terasa biaq pi lah hang terasa ke tak , Kau tak fikir selama ni , aku dah sabar weh ngan kau . So, biarlah sekejap aku nak update blog aku pasal korang dua orang ni . >.< . Okay*meroyan sekejap* .

Okay , sambung balik cerita ! Sebenarnya , dia ajak aku dengan Dzurhainim semalam study group dekat McDonald . Apa jadahnya study kat McDonald . Nak belajar ke nak makan . Dah lah tak selesa dengan
berserabutnya kat sana . Bising lagi . Ergh~ Pastuh , aku ngan Dzurhainim cakaplah kitorang malas lahh , kalau nak pergi McDonald lepas sekolah . Sebab kwn aku ni ajak lepas sekolah . Haihh , malas betol lahh .
Pastu dia tetibe cakap , 'korang ni nak study ke tak nak ? Korang pandai sangat ke Mathematics? Korang kat rumah bukannya belajar pon ? Asyikk online je ' . OhmyyyyyBABI .Sumpah weh , kata-2 kau menyakitkan hati aku doh semalam . Aku dah lama doh sabar dengan perangai kau . Tunggu masa je aku nak lepas kan semua kat kau. Maybe , one day .

Fine , aku tahu lah kau 'pandai' Mathematics , tapi tak yah lah sampai nak cakap macam tuh . Perlu ke setiap kali aku belajar dekat rumah sampai kena bagi tahu kau , hah ?? . Yang kau ajak aku studygroup tu kenapa , dah tahu aku tak ngam dengan si Niel tu . Kau takkan tak faham aku . Haiishhh ~ berapa kali sedah ku bilang , kawan . Hadooiyaii ~ And lagi satu , kau (NEE) memang  tak boleh ke tengok aku bahagia .kau ada kata semlam dengan Niel ' Yang si Hidayati , tak habes-2 dengan Abio dia ' Biarlah aku nak tweet pasal Boyfriend aku ke apa ke ? Kau sebok , apahal ? Aku tak kacau pon hidup kau . Kalau kau menyampah degan tweet aku , tak payah lah jadi stalker . Semua tweet kau yang dulu-2 tu semua pasal aku , kan ? Ergghh ~ Fedup aku dengan kau lah , sakai . -.-

Tadi dengar cerita Dzurhainim pon aku marah dengan kau tahu tak, Niel . Mulut tu kenalah pandai jaga. Jangan lah celupar sangat . Satu hari nanti kena kat batang hidung sendiri , time tu kau nak insaf tak guna ?
Dzurhainim ade kacau hidup kau ke Niel ?? Dah sekarang , ni aku dah masak dengan perangai dua orang anak bongsu , . Tolonglah kawan , be MATURED boleh tak ? Takpayah lah setakat markah cukup2 makan 
, jangan batak lah wehhh . Jangan cakap dengan aku macam kau tu dapat markah 90 % . .
Sorry lah eden , bukan nak cakap ape  . Maaflah aku marah-2 kau , tapi nak buat macam mana , dah kau dua orang cari pasal dengan aku .

Okay dah habes dah sesi meroyann aku hari ni . Kbai , Assalamualaikum .Salam sayang :*


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • Hello September 2012 ♥
  • Ramadhan Pergi , Syawal Menanti :) (I'm Taken❤)
  • Exam Mid Year ;)
  • I'm Really Hope That We ...
  • Histeria ;O *ScaryGiler*
  • BookFair 2012?Pujaan Malaya?
  • Kau Salah , Atau Aku Yang Salah ??!!
  • Woooo ... Woooo Balik Kampung ..
  • Hooorray .... =)
  • Peritnya Hari nie ! ;(

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome