Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Happy 1st Monthsary ,Sayang♥
Thursday 13 September 2012 • 05:44 • 0 comments

Hello , Assalamualaikum semua .Allah  Alhamdulillah , hari ini dapat jugak aku bernyawa lagi di atas muka bumi ini . Segala puji baginya . Syukur~
Hello , ada sesapa rindu aku tak ?? *krikkk* *bunyi cengkerik*

Hari ini aku nak buat post khas untuk Amyrul Afendy bin Amran . Sebab hari ini first anniversary kitorang berdua. Tak ada ape2 yang special pon sebenarnya hari ini . Tak mengharap pon sebab aku percaya yang dia sayang aku mcam mana aku sayang dia . Dia lelaki yang lain daripada yang lain

Cuma apa yang aku betul-betul harapkan sekarang ialah dia akan menyayangi dan mencintai aku sampai bila-2. Takkan pernah jemu bila dia dekat dengan aku . Takkan pernah bosan . Kekalkan hubungan ni ct sampai selama mana yang mampu . Tapi aku lebih suka kalau till Jannah . Amin . Aku bukan nak menggatal-gatal or gedik-gedik nak kahwin sekarang . Tapi aku cuma nak hubungan kita kekal sampai bila-2 . Sebab aku betul-2 tak larat menghadapi BREAK .

Really hope that will end up with marriage . Fact that you need to know , i love you than i love my own soul .So,hargailah aku dan aku akan hargai kau macam kau hargai aku . Aku tak kisah kalau kawan-2 aku cakap kau ni macam tu ke , macam ni ke . Aku akan terima kau seadanya . Berubah untuk cinta bukan cinta untuk berubah , Faham tak ? Kalau tak faham , lu fikirlah sendiri .

Time first Syawal haritu , kau ada janji dengan aku yang kau takkan lepaskan aku walau apapun terjadi . Aku pegang janji kau , Amyrul . And for sure jugaklah aku takkan lepaskan kau , sayang :'3. You prove it , sayang that you love me , thankyou so much .Biasalah semua pasangan yang menjalinkan hubungan nak mengekalkan hubungan . Begitu jugak dengan aku . Siapa tak nak ? Hope you will the first and last for me.♥




Kadang-2 aku terfikir jugak , boleh ke aku kekalkan hubungan ini dengan kau . Aku betul-2 risau kalau satu hari nanti kau dah muak or bosan dengan aku . Aku betul-2 takut bila dah jadi macam ni . Kalau jadi macam tu , aku tak tahu nak buat apa . Apa-2 pon , aku berdoa pada Allah , yang aku dengan kau akan kekal sampai bila-2. Aku takut kalau-2 jadi yang macam sebelum ni , aku pernah tinggalkan seorang lelaki dan sanggup pergi dengan lelaki lain tanpa memikirkan hati dan perasaan kau . Aku taknak jadi perempuan CURANG cenggitu lagi dah . Taubat .

Him: Ya , sayang . Abio janji , abio takkan tinggalkan sayang . Abio takkan tinggalkan perempuan comel dan gedik macam sayang ni , susah nak dapat . Dah , sayang jangan takut sangat yang Abio nak tinggalkan sayang . Abio JANJI !


Terima kasih sebab sabar melayan kerenah saya walaupun saya selalu marah-marah awak
Percayalah, cemburu itu tandanya sayang. Saya tak kan marah awak tanpa sebab.Awak dah janji kan yang awak akan sayang saya sampai bila-bila? Saya pegang janji awak. Awak tunggu saya tau! Jemput saya bila tiba masanya :')

                                                 -Terima Kasih Amyrul Afendy bin Amran- 


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • Fed Up Lahhh Aku Dengan Kau -____-
  • Hello September 2012 ♥
  • Ramadhan Pergi , Syawal Menanti :) (I'm Taken❤)
  • Exam Mid Year ;)
  • I'm Really Hope That We ...
  • Histeria ;O *ScaryGiler*
  • BookFair 2012?Pujaan Malaya?
  • Kau Salah , Atau Aku Yang Salah ??!!
  • Woooo ... Woooo Balik Kampung ..
  • Hooorray .... =)

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome