Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Happy 2nd Monthsary , Sayang :D
Friday 12 October 2012 • 19:53 • 0 comments
Assalamualaikum .
Pejam-2 celik dah bulan 0ctober dah . Dan dah 2 bulan saya dengan Amyrul Afendy Amran .
Hmm.. Alhamdulillah . Entah kenapa aku taknak lepaskan dia sampai bila-2 . Aku betul-2 serious
dengan hubungan yang aku jalinkan dengan dia sekarang . *muka confident*

Seriously, aku teringin nak jumpa mak ayah dia . Bukan nak masuk minang ke hapa or saje-2 nak menggedik-2. Tapi aku nak mak ayah dia kenal aku . Dan aku kenal mak ayah dia . Semalam time
lepak dengan dia . dia ada cakap dulu ex dia pernah call or cakap-2 dengan mak dia . Tapi mak
dia tu tak suka sebab talkative sangat . Tu yang membuatkan aku takut tuh . Apa2 pon satu hari nanti nak jugak jumpa mak ayah dia :D InsyaAllah >,<





APA YANG AKU HARAPKAN :
1.Aku harap dia menjadi yang terbaik buat aku .
2.Aku harap dia jadi suami aku dunia akhirat . (InsyaAllah)
3.Aku harap dia tak muak or jemu melayan kerenah aku .
4.Aku harap dia akan kekalkan hubungan ni sampai bila-2 .
5.Aku harap dia tak cari mana2 perempuan lain selain aku , mak dia ataupun adik dia .
6.Aku harap sangat nak jumpa mak ayah dia dan dia jumpa mak ayah aku . Aku nak kenal
   macam mana keluarga dia nanti . *seriously takut sebenarnya*
7.Dan yang paling penting aku nak dia selalu dan jaga aku macam mana dia jaga mak dia
   dan nyawa dia sendiri .

Pagi tadi aku call dia , cakap :

Assalamualaikum .Selamat Pagi , sayang . Sayang dah 2 bulan dengan kita . Hidayati minta maaf kalau hidayati terlanjur perkataan dengan Abio . Maafkan hidayati eah ?
Dia: Waalaikumussalm sayang . Selamat Pagi juga , Ya sayang . Abio pon sama , maafkan semua kesalahan Abio ea . :D 


Aku memang gilakan jam ni . Tengah kumpul duit dengan dia . Nak beli jam CANTIK ni >,<


SAYA BERJANJI :
1. Saya akan menjadi yang terbaik dan seperfect mungkin untuk awak .
2. Saya akan menjadi teman hidup awak sehingga akhir hayat saya .
3. Tiada lelaki lain yang boleh jaga saya selain ayah dan awak .
4. Takkan cari lelaki lain DAH ! *serious*
5. Takkan buat awak muak or jemu bila dengan saya .
6. Be the perfect as I can . *betul tak grammar aku ni* -.-"

Okaylah . Malas nak habaq panjang-2 . Cuma nak mengharapkan yang terbaik . Okay lah , bye . Masalah aku dengan si Umar Khalis masih lagi belum settle lagi . Nanti dah settle maoo update tentang dia pulak         -__-.Assalamualaikum .

Salam sayang :*


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • Meh Pakat-2 Buat Tahi -.-"
  • Happy 1st Monthsary ,Sayang♥
  • Fed Up Lahhh Aku Dengan Kau -____-
  • Hello September 2012 ♥
  • Ramadhan Pergi , Syawal Menanti :) (I'm Taken❤)
  • Exam Mid Year ;)
  • I'm Really Hope That We ...
  • Histeria ;O *ScaryGiler*
  • BookFair 2012?Pujaan Malaya?
  • Kau Salah , Atau Aku Yang Salah ??!!

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome