Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Meh Pakat-2 Buat Tahi -.-"
Thursday 11 October 2012 • 18:20 • 0 comments
Assalamualaikum .
Sesi meghoyan kembali . Update dekat blog je lah dapat meredakan perasaan dan hati aku yang kian membara sejak hari tu lagi -.-"








Dah baca kat atas .. Nampak tak Umar Khalis tu terasa . Tapi yang aku ni pergi masuk jugak tu pun aku tak tahu kenapa ?? Erghh . Alaaah , tapi takkan lah itupun kau nak hangin satu badan . Aku cuma 'bergurau' .
Aku cuma tweet 'Gaduh laah cepaat' . Lahaiiii ~ Takkan tu pun nak angin -___-" .

Mungkin kau geram dengan daripada dulu lagi .. kan ? Weeh , kau tak fikir aku punya geram . Yang aku dah berapa kali aku cakap jangan contact aku lagi selepas kita PUTUS .

Okay ceritanya begini . Al-kisahnya dulu , aku dengan dia COUPLE . Tapi tu DULU . Kitorang couple tahun lepas . Bulan 10 kitorang couple .Aku terima dia pon sebab aku kesian dengan dia . Sebab seminggu sebelum itu , ayah dia baru meninggal . Aku pon terima dia sebab itujelah . Sebab KASIHAN yang tak BERTEMPAT. Tapi first week tu aku layan dia sambil lewa je . Second week tu aku taktahu kenapa aku tersayang pulak dekat dia . Tapi awan tak selalunya cerah . Cukup 2 minggu kau minta putus hanya kerana aku nak pindah sekolah . ohhgooosh . Weh , aku baru nak sayang kau . Then aku cakap dekat dia , dah JANGAN CONTACT AKU LAGI . Tapi kau degil jugak nak jugak contact .

Since bulan Januari lagi , kau mengharap yang aku kembali dekat kau . Stop lah wehhh . Aku dah berapa kali cakap jangan nak kacau hidup aku lagi . Tu yang sampai aku report dekat Abio . Suruh cakap jangan call or text aku lagi . Padan muka kau . Pastuh , kau nak lepas geram dekat twitter . kau tweet ni ..











WE ARE NEVER EVER GETTING BACK TOGETHER ! 



Dah habes sesi mengutuk , wahai Umar Khalis . Kau tweet dekat twitter boleh lah . Itu pun aku boleh buat . Beribu-2 tweet pon aku boleh buat lah. Kau nak sangat jumpa aku dekat McDOnald Kota Kemuning , kan ? Set time lahhh .Bende kecik boleh settle tapi dah kau hina aku macam-2 . Memang hangin lah . -.-" Okayh , we'll be met soon . Maiii lahhh . Missing pick fights .

Kbai , Assalamaualaikum ,.








PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Hidayati Ahmad. I'm 17 y/o and study at SMK Kota Kemuning. I hate anti-kpop and love my Son of Amran's;
Shout !
Bawalah Cintaku by Afghan
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ Hidup ibarat roda beb -.-
  • Happy 1st Monthsary ,Sayang♥
  • Fed Up Lahhh Aku Dengan Kau -____-
  • Hello September 2012 ♥
  • Ramadhan Pergi , Syawal Menanti :) (I'm Taken❤)
  • Exam Mid Year ;)
  • I'm Really Hope That We ...
  • Histeria ;O *ScaryGiler*
  • BookFair 2012?Pujaan Malaya?
  • Kau Salah , Atau Aku Yang Salah ??!!
  • Woooo ... Woooo Balik Kampung ..

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome